STANOWISKA

Dzięki stanowisku pies co miesiąc otrzymuję swoją tzw."pensję", która wynosi 15 monet. Stanowiska oznaczone na czerwono- są niedostępne/ zajęte, na zielono - są wolne; na fioletowo - nie ma aktualnie naboru; kolor żółty - znaczy, że aby dostać dane stanowisko należy uzyskać zgodę głównego administratora; stanowiska na niebiesko można uzyskać tylko przez inne czynniki jak: partnerstwo itp.  Aby zdobyć monety możesz wykonywać także questy, które będą się pojawiać co jakiś czas, a po ich wykonaniu dostajesz zapisaną dla danego zadania liczbę monet. Później za swoje środki możesz kupić coś na targu. 



Alfa (1/2)
Jest najważniejszy w watadze. To od niego zależą losy watahy. Sprawuje władze i dba o bezpieczeństwo.
Shelby

Młode Alfy (0/~)
Potomstwo alf. Tak jak ich rodziców należy traktować z szacunkiem.


Beta (0/2)
Druga najważniejsza postać w watadze. 

Młode Bety (0/~)
Potomstwo bety, również ma wysoką pozycję w stadzie.


Gamma (0/2)
Również brana pod uwagę ranga. Zajmuje się nieco pomniejszymi sprawami, pomaga alfie i becie; pilnuje porządku.

Młode Gammy (0/~)
Potomstwo gammy, często wybiera w przyszłości ważne zawody.



Doradca (0/2)
Doradza alfie i becie w podejmowaniu różnych decyzji. Musi być wszechstronnie wykształcony.


Zielarz (0/3)
Zajmuje się zbiorem ziół, przypraw czy innych potrzebnych składników do eliksirów. Zna się na nich jak mało kto, a i chętnie przypisze Ci jakieś ziółka w razie dolegliwości.

Bard (0/2)
Typowy bard... Śpiewa, układa pieśni, czy gra na instrumentach. Często umila czas sforze.

Kronikarz (0/1)
Opisuje dzieje watahy; zajmuje się, a raczej sprawuje pieczę nad księgozbiorem watahy.

Lekarz (0/3)
Zajmuje się poważnie chorymi, opatruje rany, prowadzi ciążę. 

Pielęgniarki (0/3)
Opiekują się chorymi i samicami w ciąży; ogólnie rzecz biorąc przyjmują nieskomplikowane zabiegi. Wcale nie muszą być to suczki.

Nauczyciel (0/~)
Gdy zwiększy się liczba szczeniąt, więcej osób będzie mogło być w tym zawodzie. Uczy on szczeniąt podstawowych umiejętności, wiedzy; w późniejszym okresie wprowadza wiedzę o wybranym przez szczenię zawodzie/ stanowisku.

Psycholog (0/2)
Pomaga i doradza członkom watahy w codziennych problemach. Doradza także jak wyjść ze stanu choroby psychicznej.

Myśliwy (0/7)
Polują profesjonalnie na zwierzynę dla członków watahy, gdy istnieje taka potrzeba. Znają najlepsze tereny łowieckie, i jeżeli chcesz możesz ich spytać o radę odnośnie polowania.

Egzorcysta (0/2)
Zajmuję się wszystkimi sprawami z religią i bóstwami. Odpędza duchy i demony.

Posłaniec (0/5)
Przekazuje ważne informacje Alfom, Betom i Gammom.

Strażnik (0/7)
Pilnuje granic watahy, i nie wpuszcza nieproszonych gości.

Dowódca wojowników (0/2)
Dowodzi wojownikami na polu bitwy.

Wojownik (0/20)
Walczy podczas wojny lub potyczki. Broni rodzin.

Morderca (0/3)
Psy zabijające na polecenie.

Dowódca zwiadowców (0/1)
Dowodzi i koordynuje pracą zwiadowców.

Zwiadowca (0/5)
Patrolują teren podczas najazdów wroga, i sprawdzają gdzie znajdują się nieprzyjacielskie obozy.

Szpieg (0/4)
Szpieguje wroga, a wszystkie zebrane informacje przekazuje alfom, betom lub gammom.

Dowódca szpiegów (0/1)
Dowodzi i koordynuje pracą szpiegów.


Uczeń (0/~)
Każde szczenie, które nie ukończyło roku.

Praktykant (0/~)
Młodzian, który ukończył pierwszy rok życia. Zdobywa potrzebną wiedzę do wybranego przez niego zawodu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz